Logo Ligi Typera
Dzisiaj:Niedziela 15 czerwca 2025 03:54   tydzień gry: 1085  imieniny:  Jolanty, Lotara, Wita
 
 

 

 

 

MOTTO: Rozgrywki prowadzone w lidze typera s wspania zabaw i tylko temu celowi su.
Gracze s najwaniejsz czci gry. Wszelkie spory ekipa typera
bdzie rozwizywa biorc pod uwag tylko dobro graczy.

 

 

ZASADY OGLNE:

1.      Gra na typy spotka pikarskich prawdziwych zakadw i typw bukmacherskich.

2.      Kady zarejestrowany uytkownik moe zapisa si do gry w danej edycji.

Zapisy do Ligi Typera tutaj.

1.      Administrator wpisuje graczy do ktrej z grup 4-ej ligi.

2.      W zalenoci od iloci graczy tworzona jest okrelona ilo grup 4-ej ligi

3.      Liga skada si z 10-ciu zespow, lub w przypadku lig niszych moe skada si z mniejszej liczby.

4.      Rozgrywki w danej lidze prowadzone s na zasadzie kady z kadym
bez meczy rewanowych. W przypadku mniejszej liczby graczy w danej grupie 4-ej ligi administrator moe nakaza rozgrywania meczy rewanowych.

5.      Ekstraklasa (1-sza liga):

a.       Zwycizca Ekstraklasy staje si automatycznie superTYPEREM

b.      Z ligi spadaj automatycznie 2-ie druyny zajmujce na kocu rozgrywek miejsca 10, 9

c.       Druyny z miejsc 5-8 przechodz do rozgrywek baraowych o pierwsz lig

6.      II-a liga:

a.       Skada si z 2-ch grup A i B

b.      Druyny z miejsc 1-ych grupy A i B automatycznie awansuj do ekstraklasy

c.       Druyny z miejsc 2-3 rozegraj barae (dwu-mecz) o awans do ekstraklasy:

d.      Druyny z miejsc 7-8 rozegraj barae (dwu-mecz) o 2-g lig

e.       Druyny z miejsc 10, 9 automatycznie spadaj do ligi niszej

7.      III-a liga:

a.       Skada si z 4-ch grup A,B,C i D

b.      Druyny z miejsc 1-ch grupy A,B,C i D automatycznie awansuj do 2-ej ligi

c.       Druyny z miejsc 2-3 rozegraj barae (dwu-mecz) o awans do 2-ej ligi

d.      Druyny z miejsc 8 rozegraj barae (dwu-mecz) o 3- lig

e.       Druyny z miejsc 9-ych i 10-ych automatycznie spadaj do ligi niszej

8.      ligi nisze:

a.       Skadaj si z grup A i/lub B i/lub C i/lub D .

b.      Druyny z miejsc 1-ch swoich grup automatycznie awansuj do ligi wyszej

c.       Druyny z miejsc 2-ch awansuj bez baray.

d.      Barae o awans rozegraj druyny z miejsc 3,4.

 

NAGRODY i DYSKWALIFIKACJE:

 

1.      Zwycizca caej gry staje si automatycznie super-typerem i otrzymuje zt gwiazdk przy nick-u. Dua gwiazda przysuguje graczom z 5-ma ztymi gwiazdkami.

2.      Zwycizca danej kolejki (najwikszy kurs z najwiksz iloci trafie) znajdzie si
w nastpnym tygodniu w oknie Mistrz kolejki.

3.      Nagrody pienine w trakcie negocjacji.

4.      Gracz, ktry nie obstawi jednej kolejki otrzymuje t kartk.

5.      Dwie te kartki oznaczaj odpadnicie zawodnika z gry w danym sezonie, a jego gole zostaj zweryfikowane do zera.

6.      Gracz ligi, ktry otrzyma czerwon kartk automatycznie po zakoczeniu danej edycji ligi typera jest degradowany do ligi niszej.

7.      Ostatnia kolejka ligowa zwolniona jest z karania zawodnikw.

8.      Kupon dla ktrego kurs oglny bdzie mniejszy od 35 (mniejszy od 50 dla typw z komentarzy Sobota 14:00-24:00) podlega bdzie weryfikacji:

Mecz o najniszym kursie zostanie zamieniony za mecz z puli meczy zazawieszone w taki sposb, aby kurs oglny by wikszy od 35 (od 50). W przypadku gdy i ta zmiana nie byaby skuteczna, nastpny mecz na kuponie rwnie zostanie zamieniony itd.

 

 

PUNKTY:

 

1.      Punkty przyznawane s w nastpujcy sposb:

1.      Za zwycistwo - 3 punkty

2.      Za remis - 1 punkt

3.      Przegrana - 0 punktw

2.      Ilo zdobytych bramek to ilo poprawnie wytypowanych zdarze.

3.      Ilo puszczonych goli to ilo poprawnie wytypowanych zdarze przez przeciwnika w danej rozgrywce.

4.      Brak obstawionych typw powoduje, e zostanie naliczone 0 goli. Nie obstawienie danej kolejki przez obydwu graczy jest interpretowane jako 0:0 (remis)

 

 

ROZGRYWKA:

 

Gra odbywa si w cyklach tygodniowych lub 2-a razy w tygodniu:

1.      Podanie swoich typw odbywa si od poniedziaku (zalenie od napywajcych kursw) do soboty godzina14:00 lub dla systemu 2-a razy w tygodniu od poniedziaku do rody godzina 16:00 i od pitku do soboty godzina 16:00. Administrator ma prawo zmiany godziny.

2.      Typowane s zdarzenia (sobotnie i/lub niedzielne) lub (rodowe i/lub czwartkowe dla systemu typowa 2-a razy w tygodniu).

3.      W sobot po godzinie 14:00 i w niedziel typowania bd automatycznie blokowane.

Dla systemu 2-a razy w tygodniu w rod po godzinie 16:00 i w czwartek.

Uwaga !! zabronione jest typowanie spotka, ktre ju rozpoczy si, nawet gdy system z jakichkolwiek przyczyn by to umoliwia.

4.      W przypadku spnienia w typowaniu (sobota lub roda) uytkownik powinien wpisa swoje typy jako komentarz do jakiejkolwiek wiadomoci na stronie www.liga.typera.pl. Tak, aby kady z graczy mg stwierdzi na podstawie godziny i daty wpisu, e typowane mecze jeszcze si nie rozpoczy. Dopuszcza si aby spniony gracz wystawi w ten sposb swoje typy tylko w sobot lub rod do godziny 24:00. Kurs oglny typw umieszczonych w komentarzu musi by wikszy od 50

5.      W kadej chwili typujcy bdzie mg zmieni swoje typy, z wyjtkiem pkt.3

6.      W danej rozgrywce kady z graczy obstawia pi zdarze na 1,x,2,1x,x2 w taki sposb, aby kurs oglny by wikszy lub rwny 35

Np. typowanie :    1 po kursie 1.2

                            X po kursie 3.35

                            X2 po kursie 1.45

                      1 po kursie 2.20

                      2 po kursie 2.80

                    da kurs oglny: 35.90

7.      Niedopuszczalne jest, aby powtarzay si 2-a takie same typy przeciwnika. (takie same mecze z tym samym typem).

8.      Dopuszcza si obstawienie jednego zdarzenia przeciwnika z tym samym typem. Za ten sam typ uznaje si pary typw: 1-1; X-X; 2-2; 1X-1X; X2-X2.

9.      Kursy bd umieszczane w systemie zgodnie z pojawianiem si ich na stronach bukmacherskich. Take w niektrych przypadkach moe doj do sytuacji, e gracze typujc ten sam mecz bd mieli dla niego rne kursy. W przypadku, gdy kurs na dane wydarzenie wzronie w cigu tygodnia i uwidocznione to zostanie na naszych tabelach, gracz bdzie mg postawi jeszcze raz na to wydarzenie z lepszym kursem. Nie dopuszczalne jest obstawianie meczy z kursem wikszym jak 4.00, nawet gdy system by to umoliwia.

10.  W przypadku, gdy dane wydarzenie z jakich przyczyn zostanie zawieszone Administrator systemu automatycznie usunie go z listy kursowej i z listy typw poszczeglnych graczy. Gracze, ktrzy obstawili dany mecz proszeni s o poprawienie swojego zestawu par.

11.  W przypadku, gdy dane zdarzenie zostanie z jakich przyczyn zawieszone (np. odwoanie spotkania), jednak wydarzy si to w czasie, kiedy gracze nie bd ju mieli moliwoci poprawienia swoich par zostanie w to miejsce wpisane spotkanie z listy rezerwowej.

12.  Lista rezerwowa tworzona jest kadorazowo dla danej kolejki przez administratora systemu. Znajduj si w niej spotkania dla kursw: 1.3, 1.6, 1.9, 2.2, 2.5, 2.8, 3.1, 3.4, 3.75 .

13.  Mecz zawieszony zamienia si na mecz z listy rezerwowej o kursie wikszym lub tym samym od zawieszonego pomijajc mecze zawieszone, a znajdujce si na licie rezerwowej. W przypadku gdy nie bdzie mona przydzieli meczu o kursie wyszym (bdzie zawieszony) wyjtkowo zostanie przydzielony mecz o kursie najbliszym.

14.  Mecz uznaje si za zawieszony, gdy nie zostanie rozegrany w wyznaczonym czasie kolejki lub do 24-ch godzin od jej zakoczenia. Zakoczenie kolejki przypada w ostatni dzie trwania godzina 23:59, np. dla kolejki Sobota-Niedziela koniec przypada na godzin 23:59 w Niedziel.

15.  W przypadku zawieszenia spotkania po rozegraniu ju pierwszej poowy lub strzeleniu przynajmniej jednego gola, przyjmuje si wynik jaki zosta osignity do zawieszenia meczu.

16.  Nie obstawienie pierwszej kolejki przez zawodnika najniszej klasy rozgrywkowej powoduje automatyczne usunicie go z listy graczy i reorganizacj tabel ligi. (zmniejszenie ekip lub lig).

17.  Niedopuszczalne jest obstawienie zdarzenia, ktre by si zazbiao z innym na kuponie gracza. Na przyklad: MU - WHU 1 i MU strzeli gola.

18.  Mecze, ktre zostan rozegrane w Pitek lub wczeniej (Wtorek lub wczeniej dla systemu typowa 2-a razy w tygodniu) uznaje si za zawieszone.

- Dla rozgrywek ligi typera mecz zostanie zamieniony za zdarzenie z listy za zawieszone.

- Dla rozgrywek kupon 100 kurs spotkania przyjmie warto 1.

 

KOLEJNO

              I.O kolejnoci w rozgrywkach ligowych decyduje:

1.      Ilo punktw

2.      Stosunek bramek

3.      Ilo strzelonych goli

4.      W przypadku identycznej iloci punktw i bramek o pozycji decyduje wynik bezporedniego spotkania midzy zainteresowanymi lub kurs oglny kuponu w tym spotkaniu.

5.      W przypadku, gdy nie zostanie wyoniony zwycizca, administrator po konsultacji z zainteresowanymi wyznaczy sposb rozstrzygnicia.

 

 

 

 
Logowanie
 
 
Nick:
Hasło:
Auto logowanie:
Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj
 
 
Typowanie
Nie jesteś zalogowany
Nie jesteś zalogowany
 
Tabele
Ekstraklasa
2 Liga grupa A
2 Liga grupa B
3 Liga grupa A
3 Liga grupa B
3 Liga grupa C
3 Liga grupa D
 
 
 
Liga 100
Liga 2500 PLW
lp. gracz konto
Pierwsza 10-ka
1 Astral 11346.00
2 SJ76 10856.50
3 cukier 7492.50
4 Wiktoria 6142.50
5 wojtek58 5000.50
6 gregor8585 3304.80
7 ekstra 2853.00
8 simon 2568.80
9 BigQ 1212.70
2-a
3-a
4-a
5-a
Wydano: 102500PLW
Gotówka: 52343PLW
Strata: -48.93%
poprzedni tydzień
 
 
Wasze Typy
Najczęściej typowane
Niebezpieczne typy
Najczęściej typowane
tydzień poprzedni
Mecz 1x2 kurs ile Wyn
1. Finlandia
Holandia
2 1.31 17 2
2. Austria - Rumunia 1 1.39 15 1
3. Wieczysta Kraków
Rekord B.Biala
1 1.43 14 2
4. KKS Kalisz
Jastrzębie
1 1.84 10 X
5. Nacional Montevideo
Boston River
1 1.45 10 1
Niebezpieczne typy
tydzień poprzedni
Mecz 1x2 Wyn
1. Wieczysta Kraków
Rekord B.Biala
1,1X,2, 2
2. KKS Kalisz
Jastrzębie
1,1X,X,X2, X
3. Albania - Serbia 1,2,X,X2, X
4. W.Puławy - Resovia 1X,2,X,X2, 2
5. Ś.Skolwin
ŁKS II Łódź
1,X,X2, X
 
Sonda
Typy na kuponie przeciwnika
(47 głosy)
 
Wszystkie Inne - 55.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
Dop.1 taki sam - 9.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
Bez zmian - 36.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
nie mam zdania - 0.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
 
Witamy !!!
Wszystkich, którzy lubią ogrywać bukmacherów. Specjalnie dla Was stworzyliśmy ligę typera.

em@il typer@liga.typera.pl
WWW www.liga.typera.pl
 
 
Mecze za zawieszone
 
Mecz   Kurs
Kuopion PS - Tampereen Ilves X2 1.60
Club Bolivar - Always Ready X2 1.90
Kuopion PS - Tampereen Ilves 1 2.20
Okayama - Fukuoka 1 2.50
Chicago - Nashville 2 2.80
Minnesota - San Diego 2 3.10
Miramar - Juventud de Las Piedras X 3.40
O Higgins - Union Espanola 2 3.85
     
 
Kartki dla graczy
zta kartkaRezerwaD10
zta kartkaRezerwaB10
zta kartkaNierobek
zta kartkaRezerwaC1
zta kartkaRezerwaD9
zta kartkaSJ76
zta kartkaudo
zta kartkaRezerwaA1
zta kartkaArexp
 
Mistrz kolejki
gracz gol sred
1 dzidek 5 2.16
2 dacia 4 2.42
3 micio 4 2.3
4 lubusz27 4 2.18
4 reno 4 2.18
4 hans4468 4 2.18
7 krystian21 4 1.97
7 gregor8585 4 1.97
9 oli 4 1.94
10 cukier 4 1.89
10 roksana 4 1.89
 
Klasyfikacja strzelców
gracz gol sred
1 oli 24 2.02
2 remik 23 2.16
3 Icelander 22 2.1
4 dzidek 22 1.87
5 reno 22 1.82
6 Qdlaty 21 1.95
7 lubusz27 21 1.88
8 Astral 21 1.86
9 gregor8585 21 1.84
10 itpsport 20 2.22
11 roman_c 20 2.1
12 dacia 20 2
13 hans4468 20 1.92
14 rover 20 1.88
15 lepik97 20 1.85
16 susu 19 2.02
17 SJ76 19 1.99
18 cukier 19 1.85
19 krzysiek 18 2.09
20 BASIA 18 1.96
21 Dado 18 1.9
22 darson74 18 1.79
23 micio 18 1.71
24 ekstra 18 1.69
25 BERGSON 18 1.56
26 krystian21 17 1.95
27 kapral 17 1.88
28 golf 17 1.86
29 LOdzio 17 1.85
30 zibi3 17 1.83
31 VIVERO 17 1.79
32 roksana 17 1.67
33 saszka 16 1.93
34 NowaHuta 16 1.81
35 Korona 16 1.77
36 wojtek58 15 2.14
37 Pegaz 15 1.95
37 Wiktoria 15 1.95
39 BigQ 15 1.8
40 zibi 15 1.7
41 Bayern 15 1.65
42 zibi2 14 1.85
43 stones 14 1.84
43 Roni 14 1.84
45 doberman 14 1.43
46 simon 13 2.12
47 udo 13 2.1
48 czarek 13 1.86
48 basia86 13 1.86
50 włatca móc 13 1.67
51 pm36 12 2.16
52 maly 12 1.99
53 Browar1988 12 1.78
54 ADAM 11 1.97
55 darwar100 11 1.85
56 Wiki 11 1.39
57 kyniu 9 1.83
58 Trikarz22 8 1.81
 

typer.z.pl - design by KingTon - 2005 - All rights reserved © ®Koszykówka Livescore
0
 
 
Strona Główna tyg.1084 tyg.1084 Zarejestruj się Login: Hasło: