Logo Ligi Typera
Dzisiaj:Czwartek 18 kwietnia 2024 19:37   tydzieÅ„ gry: 1025  imieniny:  Apoloniusza, BogusÅ‚awy, GoÅ›cisÅ‚awy
 
 

 

 

 

MOTTO:         Rozgrywki prowadzone w lidze typera s¹ wspania³¹ zabaw¹ i tylko temu celowi s³u¿¹.
Gracze s¹ najwa¿niejsz¹ czêœci¹ gry. Wszelkie spory ekipa typera
bêdzie rozwi¹zywaæ bior¹c pod uwagê tylko dobro graczy.

 

 

ZASADY OGÓLNE:

        

1.      Gra na typy spotkañ pi³karskich prawdziwych zak³adów i typów bukmacherskich.

2.      Ka¿dy zarejestrowany u¿ytkownik mo¿e zapisaæ siê do gry w danej edycji.

      Zapisy do Ligi Typera tutaj.

1.      Administrator wpisuje graczy do którejœ z grup 4-ej ligi.

2.      W zale¿noœci od iloœci graczy tworzona jest okreœlona iloœæ grup 4-ej ligi

3.      Liga sk³ada siê z 10-ciu zespo³ów, lub w przypadku lig ni¿szych mo¿e sk³adaæ siê z mniejszej liczby.

4.      Rozgrywki w danej lidze prowadzone s¹ na zasadzie „ka¿dy z ka¿dym”
bez meczy rewan¿owych. W przypadku mniejszej liczby graczy w danej grupie 4-ej ligi administrator mo¿e nakazaæ rozgrywania meczy rewan¿owych.

5.      Ekstraklasa (1-sza liga):

a.       Zwyciêzca Ekstraklasy staje siê automatycznie superTYPEREM

b.      Z ligi spadaj¹ automatycznie 2-ie dru¿yny zajmuj¹ce na koñcu rozgrywek miejsca 10, 9

c.       Dru¿yny z miejsc 5-8 przechodz¹ do rozgrywek bara¿owych o pierwsz¹ ligê

6.      II-a liga:

a.       Sk³ada siê z 2-ch grup A i B

b.      Dru¿yny z miejsc 1-ych grupy A i B automatycznie awansuj¹ do ekstraklasy

c.       Dru¿yny z miejsc 2-3 rozegraj¹ bara¿e (dwu-mecz) o awans do ekstraklasy:

d.      Dru¿yny z miejsc 7-8 rozegraj¹ bara¿e (dwu-mecz) o 2-g¹ ligê

e.       Dru¿yny z miejsc 10, 9 automatycznie spadaj¹ do ligi ni¿szej

7.      III-a liga:

a.       Sk³ada siê z 4-ch grup A,B,C i D

b.      Dru¿yny z miejsc 1-ch grupy A,B,C i D automatycznie awansuj¹ do 2-ej ligi

c.       Dru¿yny z miejsc 2-3 rozegraj¹ bara¿e (dwu-mecz) o awans do 2-ej ligi

d.      Dru¿yny z miejsc 8 rozegraj¹ bara¿e (dwu-mecz) o 3-¹ ligê

e.       Dru¿yny z miejsc 9-ych i 10-ych automatycznie spadaj¹ do ligi ni¿szej

8.      ligi ni¿sze:

a.       Sk³adaj¹ siê z grup A i/lub B i/lub C i/lub D .

b.      Dru¿yny z miejsc 1-ch swoich grup automatycznie awansuj¹ do ligi wy¿szej

c.       Dru¿yny z miejsc 2-ch awansuj¹ bez bara¿y.

d.      Bara¿e o awans rozegraj¹ dru¿yny z miejsc 3,4.

 

NAGRODY i DYSKWALIFIKACJE:

 

1.      Zwyciêzca ca³ej gry staje siê automatycznie super-typerem i otrzymuje zó³t¹ gwiazdkê przy nick-u. Du¿a gwiazda przys³uguje graczom z 5-ma zó³tymi gwiazdkami.

2.      Zwyciêzca danej kolejki (najwiêkszy kurs z najwiêksz¹ iloœci¹ trafieñ) znajdzie siê
w nastêpnym tygodniu w oknie Mistrz kolejki.

3.      Nagrody pieniê¿ne w trakcie negocjacji.

4.      Gracz, który nie obstawi jednej kolejki otrzymuje ¿ó³t¹ kartkê.

5.      Dwie ¿ó³te kartki oznaczaj¹ odpadniêcie zawodnika z gry w danym sezonie, a jego gole zostaj¹ zweryfikowane do zera.

6.      Gracz ligi, który otrzyma czerwon¹ kartkê automatycznie po zakoñczeniu danej edycji ligi typera jest degradowany do ligi ni¿szej.

7.      Ostatnia kolejka ligowa zwolniona jest z karania zawodników.

8.      Kupon dla którego kurs ogólny bêdzie mniejszy od 35 (mniejszy od 50 dla typów z komentarzy Sobota 14:00-24:00) podlegaæ bêdzie weryfikacji:

Mecz o najni¿szym kursie zostanie zamieniony za mecz z puli meczy zazawieszone w taki sposób, aby kurs ogólny by³ wiêkszy od 35 (od 50). W przypadku gdy i ta zmiana nie by³aby skuteczna, nastêpny mecz na kuponie równie¿ zostanie zamieniony itd.

 

 

PUNKTY:

 

1.      Punkty przyznawane s¹ w nastêpuj¹cy sposób:

1.      Za zwyciêstwo                             - 3 punkty

2.      Za remis                                      - 1 punkt

3.      Przegrana                                    - 0 punktów

2.      Iloœæ zdobytych bramek to iloœæ poprawnie wytypowanych zdarzeñ.

3.      Iloœæ puszczonych goli to iloœæ poprawnie wytypowanych zdarzeñ przez przeciwnika w danej rozgrywce.

4.      Brak obstawionych typów powoduje, ¿e zostanie naliczone 0 goli. Nie obstawienie danej kolejki przez obydwu graczy jest interpretowane jako 0:0 (remis)

 

 

ROZGRYWKA:

 

         Gra odbywa siê w cyklach tygodniowych lub 2-a razy w tygodniu:

1.      Podanie swoich typów odbywa siê od poniedzia³ku (zale¿nie od nap³ywaj¹cych kursów) do soboty godzina14:00 lub dla systemu 2-a razy w tygodniu od poniedzia³ku do œrody godzina 16:00 i od pi¹tku do soboty godzina 16:00. Administrator ma prawo zmiany godziny.

2.      Typowane s¹ zdarzenia (sobotnie i/lub niedzielne) lub (œrodowe i/lub czwartkowe dla systemu typowañ 2-a razy w tygodniu).

3.      W sobotê po godzinie 14:00 i w niedzielê typowania bêd¹ automatycznie blokowane.

Dla systemu 2-a razy w tygodniu w œrodê po godzinie 16:00 i w czwartek.

Uwaga !! zabronione jest typowanie spotkañ, które ju¿ rozpoczê³y siê, nawet gdy              system z jakichkolwiek przyczyn by to umo¿liwia³.

4.      W przypadku spóŸnienia w typowaniu (sobota lub œroda) u¿ytkownik powinien wpisaæ swoje typy jako komentarz do jakiejkolwiek wiadomoœci na stronie www.liga.typera.pl. Tak, aby ka¿dy z graczy móg³ stwierdziæ na podstawie godziny i daty wpisu, ¿e typowane mecze jeszcze siê nie rozpoczê³y. Dopuszcza siê aby spóŸniony gracz wystawi³ w ten sposób swoje typy tylko w sobotê lub œrodê do godziny 24:00. Kurs ogólny typów umieszczonych w komentarzu musi byæ wiêkszy od 50

5.      W ka¿dej chwili typuj¹cy bêdzie móg³ zmieniæ swoje typy, z wyj¹tkiem pkt.3

6.      W danej rozgrywce ka¿dy z graczy obstawia piêæ zdarzeñ na 1,x,2,1x,x2 w taki sposób, aby kurs ogólny by³ wiêkszy lub równy 35

Np. typowanie :    1                           po kursie 1.2

                            X                          po kursie 3.35

                            X2                        po kursie 1.45

                      1                           po kursie 2.20

                      2                           po kursie 2.80

                    da kurs ogólny: 35.90

7.      Niedopuszczalne jest, aby powtarza³y siê 2-a takie same typy przeciwnika. (takie same mecze z tym samym typem).

8.      Dopuszcza siê obstawienie jednego zdarzenia przeciwnika z tym samym typem. Za ten sam typ uznaje siê pary typów: 1-1; X-X; 2-2; 1X-1X; X2-X2.

9.      Kursy bêd¹ umieszczane w systemie zgodnie z pojawianiem siê ich na stronach bukmacherskich. Tak¿e w niektórych przypadkach mo¿e dojœæ do sytuacji, ¿e gracze typuj¹c ten sam mecz bêd¹ mieli dla niego ró¿ne kursy. W przypadku, gdy kurs na dane wydarzenie wzroœnie w ci¹gu tygodnia i uwidocznione to zostanie na naszych tabelach, gracz bêdzie móg³ postawiæ jeszcze raz na to wydarzenie z lepszym kursem. Nie dopuszczalne jest obstawianie meczy z kursem wiêkszym jak 4.00, nawet gdy system by to umo¿liwia³.

10.  W przypadku, gdy dane wydarzenie z jakichœ przyczyn zostanie zawieszone Administrator systemu automatycznie usunie go z listy kursowej i z listy typów poszczególnych graczy. Gracze, którzy obstawili dany mecz proszeni s¹ o poprawienie swojego zestawu par.

11.  W przypadku, gdy dane zdarzenie zostanie z jakichœ przyczyn zawieszone (np. odwo³anie spotkania), jednak wydarzy siê to w czasie, kiedy gracze nie bêd¹ ju¿ mieli mo¿liwoœci poprawienia swoich par zostanie w to miejsce wpisane spotkanie z listy rezerwowej.

12.  Lista rezerwowa tworzona jest ka¿dorazowo dla danej kolejki przez administratora systemu. Znajduj¹ siê w niej spotkania dla kursów: 1.3, 1.6, 1.9, 2.2, 2.5, 2.8, 3.1, 3.4, 3.75 .

13.  Mecz zawieszony zamienia siê na mecz z listy rezerwowej o kursie wiêkszym lub tym samym od zawieszonego pomijaj¹c mecze zawieszone, a znajduj¹ce siê na liœcie rezerwowej. W przypadku gdy nie bêdzie mo¿na przydzieliæ meczu o kursie wy¿szym (bêdzie zawieszony) wyj¹tkowo zostanie przydzielony mecz o kursie najbli¿szym.

14.  Mecz uznaje siê za zawieszony, gdy nie zostanie rozegrany w wyznaczonym czasie kolejki lub do 24-ch godzin od jej zakoñczenia. Zakoñczenie kolejki przypada w ostatni dzieñ trwania godzina 23:59, np. dla kolejki Sobota-Niedziela koniec przypada na godzinê 23:59 w Niedzielê.

15.  W przypadku zawieszenia spotkania po rozegraniu ju¿ pierwszej po³owy lub strzeleniu przynajmniej jednego gola, przyjmuje siê wynik jaki zosta³ osi¹gniêty do zawieszenia meczu.

16.  Nie obstawienie pierwszej kolejki przez zawodnika najni¿szej klasy rozgrywkowej powoduje automatyczne usuniêcie go z listy graczy i reorganizacjê tabel ligi. (zmniejszenie ekip lub lig).

17.  Niedopuszczalne jest obstawienie zdarzenia, które by siê zazêbia³o z innym na kuponie gracza. Na przyklad: MU - WHU 1 i MU strzeli gola.

18.  Mecze, które zostan¹ rozegrane w Pi¹tek lub wczeœniej (Wtorek lub wczeœniej dla systemu typowañ 2-a razy w tygodniu) uznaje siê za zawieszone.

-  Dla rozgrywek „ligi typera” mecz zostanie zamieniony za zdarzenie z listy „za    zawieszone”.

-  Dla rozgrywek „kupon 100” kurs spotkania przyjmie wartoœæ 1.

 

KOLEJNOή

        

              I.O kolejnoœci w rozgrywkach ligowych decyduje:

1.      Iloœæ punktów

2.      Stosunek bramek

3.      Iloœæ strzelonych goli

4.      W przypadku identycznej iloœci punktów i bramek o pozycji decyduje wynik bezpoœredniego spotkania miêdzy zainteresowanymi lub kurs ogólny kuponu w tym spotkaniu.

5.      W przypadku, gdy nie zostanie wy³oniony zwyciêzca, administrator po konsultacji z zainteresowanymi wyznaczy sposób rozstrzygniêcia.

 

 

 

 
Logowanie
 
 
Nick:
Hasło:
Auto logowanie:
Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj
 
 
Typowanie
Nie jesteÅ› zalogowany
Nie jesteÅ› zalogowany
 
Tabele
Baraże
Baraż o 1-szą ligępokaż typowaniapokaż typowania
 Nr              Gracze            Wynik   Stan  
01 VIVERO - Dado 3 : 0  koniec
02 kapral - wÅ‚atca m 3 : 0  koniec
03 ekstra - lubusz27 0 : 0  koniec
04 Bayern - Qdlaty 4 : 2  koniec
01 Dado - VIVERO 0 : 0   trwa
02 wÅ‚atca m - kapral 0 : 0   trwa
03 lubusz27 - ekstra 0 : 0   trwa
04 Qdlaty - Bayern 0 : 0   trwa
Baraż o 2-gą ligępokaż typowaniapokaż typowania
 Nr              Gracze            Wynik   Stan  
01 Wiki - BigQ 0 : 2  koniec
02 krystian2 - zibi2 0 : 1  koniec
03 rover - kyniu 0 : 3  koniec
04 lepik97 - czarek 3 : 2  koniec
05 BASIA - gregor858 3 : 1  koniec
06 oli - roman_c 2 : 2  koniec
07 darson74 - Nierobek 2 : 0  koniec
08 motyl - krzysiek 0 : 4  koniec
01 BigQ - Wiki 0 : 0   trwa
02 zibi2 - krystian2 0 : 0   trwa
03 kyniu - rover 0 : 0   trwa
04 czarek - lepik97 0 : 0   trwa
05 gregor858 - BASIA 0 : 0   trwa
06 roman_c - oli 0 : 0   trwa
07 Nierobek - darson74 0 : 0   trwa
08 krzysiek - motyl 0 : 0   trwa
Ekstraklasa
2 Liga grupa A
2 Liga grupa B
3 Liga grupa A
3 Liga grupa B
3 Liga grupa C
3 Liga grupa D
 
 
 
Liga 100
Liga 2500 PLW
lp. gracz konto
Pierwsza 10-ka
1 Nierobek 24208.00
2 Dado 9855.00
3 motyl 3036.00
4 remik 2007.00
5 darwar100 1600.00
6 zibi2 0.00
7 rover 0.00
8 golf 0.00
9 Wiktoria 0.00
2-a
3-a
4-a
5-a
6-a
Wydano: 142500PLW
Gotówka: 40706PLW
Strata: -71.43%
poprzedni tydzień
 
 
Wasze Typy
Najczęściej typowane
Niebezpieczne typy
Najczęściej typowane
tydzień poprzedni
Mecz 1x2 kurs ile Wyn
1. Hut.Kraków
KKS Kalisz
X2 1.47 15 1
2. AC Milan - Lecce 1 1.40 12 1
3. Sporting L.
SL Benfica
X 3.75 7 1
4. ÅšlÄ…sk W.
Warta Poz.
1 1.90 7 1
5. Crystal Palace
Man.City
2 1.33 7 2
Niebezpieczne typy
tydzień poprzedni
Mecz 1x2 Wyn
1. Dortmund
VFB Stuttgart
1,X,X2, 2
2. Lech P.
Pogoń Sz.
1X,2,X, 1
3. Ruch Chorzów
P.Niepołomice
1,1X,2,X, X
 
Sonda
Typy na kuponie przeciwnika
(47 głosy)
 
Wszystkie Inne - 55.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
Dop.1 taki sam - 9.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
Bez zmian - 36.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
nie mam zdania - 0.0%
moduly/ankieta/images/brown.gifmoduly/ankieta/images/gold.gif
 
 
Witamy !!!
Wszystkich, którzy lubią ogrywać bukmacherów. Specjalnie dla Was stworzyliśmy ligę typera.

em@il typer@liga.typera.pl
WWW www.liga.typera.pl
 
 
Mecze za zawieszone
 
Mecz   Kurs
Deportes Copiapo - Dep.Iquique X2 1.30
Estud.Rio Cuarto - Gimnasia Mendoza X2 1.60
America de Cali - CD Junior 1 1.90
Hoffenheim - Augsburg 1 2.20
Barracas Central - Instituto AC Cordoba 2 2.50
Union Espanola - Univ.Chile 1 2.80
Nublense - Colo Colo X 3.10
Everton Vina del Mar - A.Italiano X 3.40
Al Raed - Al Hazem FC 2 3.85
     
 
Kartki dla graczy
zó³ta kartkaRezerwaD10
zó³ta kartkaRezerwaB10
zó³ta kartkaNierobek
zó³ta kartkaRezerwaC1
zó³ta kartkaRezerwaD9
zó³ta kartkaSJ76
zó³ta kartkaudo
zó³ta kartkaRezerwaA1
zó³ta kartkaArexp
 
Mistrz kolejki
gracz gol sred
1 Nierobek 5 2.24
2 LOdzio 4 2.03
3 Dado 4 1.91
4 zibi 4 1.84
5 wojtek58 3 2.52
6 remik 3 2.25
7 oli 3 2.13
8 BigQ 3 2.03
9 HKS 3 1.98
10 darwar100 3 1.97
11 lepik97 3 1.91
 
Klasyfikacja strzelców
gracz gol sred
1 saszka 27 2.09
2 stones 27 2.06
3 Qdlaty 27 1.9
4 gregor8585 25 1.73
5 kyniu 24 1.89
6 reno 24 1.78
7 roksana 23 2.18
8 zibi2 23 2.01
9 krystian21 23 1.96
10 maly 23 1.91
11 lubusz27 23 1.9
12 oli 23 1.89
13 BASIA 23 1.7
14 wojtek58 22 2.28
15 darwar100 22 2.17
16 darson74 22 2.07
16 Nierobek 22 2.07
18 LOdzio 22 2.04
18 Browar1988 22 2.04
20 Dado 22 1.98
21 lepik97 22 1.89
22 czarek 22 1.88
23 BigQ 22 1.86
24 hans4468 22 1.84
25 dacia 22 1.75
26 golf 22 1.65
27 VIVERO 21 2.01
28 roman_c 21 2
29 susu 21 1.99
29 HKS 21 1.99
29 zibi3 21 1.99
32 motyl 21 1.98
33 ekstra 21 1.93
34 SJ76 21 1.7
35 krzysiek 20 1.93
35 pm36 20 1.93
37 Roni 20 1.92
38 zibi 20 1.91
39 pepe.nh 20 1.89
40 włatca móc 20 1.88
41 Hutnik N.H 20 1.77
42 micio 20 1.63
43 Wiki 19 2.05
44 Pegaz 19 2.03
45 NowaHuta 19 2.02
46 doberman 19 1.9
47 rover 19 1.84
47 wiktor 19 1.84
49 laptula 18 1.89
50 Wiktoria 18 1.57
51 kapral 17 2.15
52 ADAM 17 2
53 BERGSON 17 1.82
54 dzidek 17 1.67
55 Trikarz22 16 2.01
56 remik 16 1.84
57 itpsport 15 2.04
58 udo 15 2
59 Icelander 15 1.77
60 basia86 15 1.64
61 loko 14 2.05
62 Bayern 14 1.93
63 Astral 14 1.64
64 cukier 13 2.28
65 Korona 10 1.87
 

typer.z.pl - design by KingTon - 2005 - All rights reserved © ®Koszykówka Livescore
0
 
 
Strona Główna tyg.1024 tyg.1024 Zarejestruj się Login: Hasło: